Krovinių gabenimas jūromis

kroviniu gabenimas juraTurite ne vieną didelį krovinį, kurį reikia nugabenti į kitą šalį? Galvojate ar tokių krovinių gabenimas jūra kainuoja daug? Visą detalesnę informaciją apie krovinių pervežimus gali pateikti pasirinktos logistikos bendrovės. Tik nepamirškite, kad vienos bendrovės dirba vienaip ir siūlo vienas paslaugas, o kitos dirba visiškai kitaip ir siūlo kitokias paslaugas. Krovinių gabenimas jūromis dažnai pasirenkamas dėl kelių priežasčių, o kodėl – skaitykite žemiau.

Jūra kroviniai gabenami daug pigiau nei oru. Oro transportu dažniausiai gabenami tie siuntiniai, kurie yra palaidi. Pavyzdžiui, vienos įmonės daiktai gali būti sukrauti ant vienos paletės, o ta palete būtų laikoma kaip vienas krovinys. Tada, tokius krovinius gabenti oru galbūt ir būtų naudinga. Tačiau, kai kuriais atvejais krovinių gabenimas jūromis yra neišvengiamas. Tai labiausiai taikoma tiems kroviniams, kurie yra be galo didelių gabaritų ir svorių. Matote, kroviniams yra taikomi atitinkami išmatavimai. Logistikos įmonės netgi iš anksto nurodo kokio dydžio gali būt krovinys. Jeigu jis neatitiks reikalavimų, tuomet įmonė gali atsisakyti jį gabenti.

Krovinių gabenimas jūra dažniausiai atliekamas dėl to, kad gabenimas kitais metodais būtų labai brangus. Tiesiog toks pasirinkimas yra įprastas, kai kalba eina apie tolimus kraštus, o ne Europos Sąjungai priklausančias šalis. Didesni kroviniai yra sudėti į jūrinius konteinerius ir paskui iškraunami pagal visus reikalavimus. Kaip bebūtų, kainos bus nustatomos iš anksto.

Logistikos bendrovės nurodo, kad sumokėdami kainą, jūs daugiau neturite rūpintis niekuo. Tai reiškia, kad iš karto sumokate pinigų sumą ir viskas. Muitai ir kiti mokesčiai yra sumokami pagal tų šalių nustatytą tvarką ir viską atlieka būtent krovinių gabentojas. Tiesiog  kainą jau įskaičiuota viskas, kad siuntėjui nereikėtų niekuo rūpintis. Tačiau, turėkite galvoje, kad dažnais atvejais papildomus muitus turi mokėti ir krovinio gavėjas. Panašiai viskas vyksta kaip siunčiantis smulkias prekes iš trečiųjų šalių – dažnai tenka mokėti muito ir importo mokesčius.

Kaip bebūtų, kai kurios bendrovės teikia ir muitinės tarpininko paslaugas, tad pasidomėkite tuo, nes galbūt nušausite kelis zuikius vienu šūviu.

Šaltinis: https://ingstad.lt/logistikos-paslaugos/kroviniu-gabenimas-jura-fcl-lcl/